درمان های جایگزین برای بیمار به دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های جایگزین برای بیمار به دیالیز چیست

Q: "همسر من است مشکل کلیه و در حال حاضر او در دیالیز است. شما می دانید هنگامی که او در دیالیز زودتر قرار گرفت، او احساس پس از مصرف دیالیز خوب است. اما در حال حاضر او ضعیف تر و ضعیف تر پس از مصرف دیالیز در حالی که برای تبدیل شدن به. آیا می توانید به من بگویید چه خبر است؟ در صورت امکان می توانید به من بگویید درمان های جایگزین برای او چه هستند. "

: سلام، آقا. من بسیار خوشحالم که به شما کمک هستم. شما می دانید بسیاری از بیماران دیالیزی مشکل مشابه درست مثل همسر خود را داشته باشد. چرا که، دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه، آن را فقط می تواند بخش هایی از کار کلیه را انجام دهید تا از بین بردن برخی از علائم، اما آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از آنها آسیب بیشتر تشکیل می دهند. بنابراین، با بار رفتن، کلیه خود را بدتر و بدتر، بنابراین عوارض و علائم بیشتر و بیشتر خواهد شد به نظر می رسد یک به یک، که آنها را ضعیف تر و ضعیف تر می رود.

درمان های جایگزین برای بیماران دیالیز چیست؟

در واقع، پیوند کلیه و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند جایگزین خوبی از دیالیز. هر دوی آنها می تواند کمک به بیمار لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

پیوند کلیه در نظر گرفته می شود یکی از موثرترین درمان برای بیماری کلیوی، می تواند مشکلات کلیوی با یک بار را حل کند. اما این عملیات ممکن است مقدار زیادی از پول هزینه، و کلیه جدید ممکن است دوباره شکست مواجه هستند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن است که از آن به عنوان درمان امن ترین. این می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. اگر بیمار می تواند این درمان زودتر دریافت کنید، آنها ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: